fredag den 25. september 2009

Anmeldelse

Jeg var i går i teateret og se Pianisten og Bumsen. Det er en slags musik stykke, hvor to musikere/skuespillere/performere fortolker den danske samtid gennem John Mogensen’s sange. Og det var helt fantastisk! Jeg blev overordentlig positivt overrasket! Gennemtænkte fortolkninger, utrolig musikalske egenskaber, og virkelig underholdende. Publikum blev inddraget på en meget smagfuld måde, og alle havde sig en god aften. Igen plat humor på andres bekostning i sigte her.
Jeg har før kun hørt John Mogensens sange da jeg var yngre, og den stod på Giro 413 i radioen om søndagen mens min mor gjorde rent. Det jo virkelig nogle meget sigende og betænkningsværdige sangtekster. Jeg tror måske jeg skal have kigget lidt på de gamle’s cd samling og pillet nogle numre ud til mp3’eren.

Mere information om forestillingen kan findes på denne hjemmeside http://www.hansen-marcussen.dk/pr.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar